RAMOWY ROZKŁAD DNIA dla dzieci 3, 4 - letnich
700 – 830 Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne i tematyczne, praca indywidualna i wyrównawcza z dziećmi wykazującymi opóźnienia w rozwoju psychoruchowym oraz z dziećmi uzdolnionymi, utrwalenie treści programowych z dnia poprzedniego, zabawa ruchowa lub zestaw ćwiczeń porannych.
830 – 840 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne.
840 - 900 Śniadanie.
900 – 930 Swobodne zabawy dzieci w kącikach tematycznych
930 -1145 Zajęcia dydaktyczne realizujące treści programowe zgodne z planami miesięcznymi, zajęcia umuzykalniające, plastyka. Przedstawienia teatralne, koncerty muzyczne, pobyt dzieci na świeżym powietrzu, gry i zabaw ruchowe z wykorzystaniem sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych.
1145 - 1200 Powrót z ogrodu. Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu.
1200 – 1230 Obiad.
1230 – 1400 Odpoczynek poobiedni w formie leżakowania.
1400 – 1415 Zabawy ruchowe, czytanie literatury, zabawy przy muzyce.
1415 – 1430 Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne.
1430– 1450 Podwieczorek.
1450 – 1700 Praca indywidualna i wyrównawcza, gry i zabawy dydaktyczne, swobodne zabawy w zależności od zainteresowań dzieci, w okresie jesienno – zimowym utrwalenie treści programowych, w okresie wiosenno – letnim pobyt dzieci w ogrodzie.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA dla dzieci 5-letnich
700 – 815 Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne i tematyczne, praca indywidualna i wyrównawcza z dziećmi wykazującymi trudności oraz z dziećmi uzdolnionymi, utrwalenie treści programowych z dnia poprzedniego, zabawa ruchowa lub zestaw ćwiczeń porannych.
815 – 830 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne.
830 – 850 Śniadanie.
900 -1145 Zajęcia dydaktyczne realizujące treści programowe zgodne z planami miesięcznymi, zajęcia umuzykalniające, zajęcia edukacyjne poza terenem przedszkola, wycieczki, przedstawienia teatralne i baletowe, koncerty muzyczne, pobyt dzieci na świeżym powietrzu, gry i zabaw ruchowe z wykorzystaniem sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych.
1145 - 1200 Powrót z ogrodu. Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu.
1200 – 1230 Obiad.
1230 – 1300 Odpoczynek poobiedni – słuchanie muzyki relaksacyjnej lub baśni.
1300 – 1415 Praca indywidualna i wyrównawcza, utrwalanie treści programowych, swobodne zabawy dzieci w zależności od zainteresowań, zajęcia taneczne.
1415 – 1430 Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku.
1430 – 1450 Podwieczorek.
1450 – 1700 Gry i zabawy dydaktyczne, praca indywidualna i wyrównawcza, swobodne zabawy w zależności od zainteresowań dzieci, w okresie jesienno – zimowym utrwalenie treści programowych, w okresie wiosenno – letnim pobyt dzieci w ogrodzie.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA dla dzieci 6-letnich
700 – 820 Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne i tematyczne.
820 – 830 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno - porządkowe.
830 – 850 Śniadanie.
900 -1145Zajęcia dydaktyczne realizujące treści programowe zgodne z planami miesięcznymi, zajęcia umuzykalniające, zajęcia edukacyjne poza terenem przedszkola, wycieczki, przedstawienia teatralne, koncerty muzyczne, pobyt dzieci na świeżym powietrzu, gry i zabaw ruchowe z wykorzystaniem sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych.
1145 - 1200 Powrót z ogrodu. Czynności higieniczno - porządkowe, przygotowanie do obiadu.
1200 – 1230 Obiad.
1230 – 1300 Odpoczynek poobiedni – słuchanie muzyki relaksacyjnej lub baśni.
1300 – 1330 Zajęcia dydaktyczne realizujące treści programowe zgodne z planami miesięcznymi ( zmożliwymi przesunięciami w czasie w zależności od zajęć dodatkowych)
1330 – 1415 Swobodne zabawy dzieci w zależności od zainteresowań.
1415 – 1430 Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku.
1430 – 1450 Podwieczorek.
1450 – 1700 Gry i zabawy dydaktyczne, praca indywidualna i wyrównawcza, swobodne zabawy w zależności od zainteresowań dzieci, w okresie jesienno – zimowym utrwalenie treści programowych, w okresie wiosenno – letnim pobyt dzieci w ogrodzie.